.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تشریح فعالیت های سازمان عمران شهرداري ساري
تشریح فعالیت های سازمان عمران شهرداري ساري

مديرعامل سازمان عمران فصل جديد خدمت گذاري در شهرداري و سازمان عمران را بي وقفه و شبانه روزي اعلام كرد.

کمال آقاميري افزود:  سازمان عمران با رويكرد، ارتقاء سطح كيفي خدمات و محصولات و نيز افزايش درآمد به عنوان يك بنگاه اقتصادي و فني اقدام به فعاليت مي پردازد و افزايش توليد و درآمد مجموعه مبين كارايي ايجاد شده در مجموعه همكاران مي باشد.

مديرعامل سازمان عمران گفت: رشد 21 درصدي در توليد محصولات سنگي، رشد 56 درصدي توليد بتن و 20 درصدي توليد آسفالت نسبت به ميانگين 6 ماهه قبل بيانگر بخشي از توفيقات سازمان در 2 ماهه اخير بوده است.

وي حضور موثر و بارز در بحران سيل در شهر ساري با توجه به ابلاغيه شهردار محترم و نظريه هيات مديره  و نيز همياري در سيل بهشهر ،نوشهر و چالوس رخداد شاخص در رفع معضلات و بحرانهاي شهري توسط عوامل خدوم سازمان اعلام كرد كه به اعتقاد بسياري از مديران ارشد استان الگويي قابل توجه ارزيابي شده است.

مديرعامل سازمان عمران شهرداري ساري اهم اقدامات صورت گرفته سازمان را به شرح ذيل اعلام كرد:

اجراي فاز مطالعاتي و تعيين جا نمايي كارخانه شماره 2 سنگ شكن در سايت مرمت

-اخذ مجوز برداشت مخلوط به ميزان 10 هكتار

-راه اندازي ايستگاه دوم بتن آماده در سايت مرمت

-نصب و راه اندازي دستگاه بلوك زني در سايت مرمت

-احداث سالن توليد قطعات بتني پيش ساخته( ساخت جداول و باكسهاي بتني)

توزيع عادلانه آسفالت درسطوح شهرداريهاي مناطق ،كوي مفيديان ، سه راه معلم و خيابان فرهنگ.

اجراي نوه هاي بتني در كوچه هاي مناطق سه گانه.

اجراي پياده روسازي در محوطه هاي خيابان مدرس ، بلوار فرح آباد و بلوار ارتش با كنترل و نظارت دقيق.

اجراي كانال آبهاي سطحي با نقشه مشخصات دقيق .

اجراي مخلوط ريزي و زيرسازي در مناطق مختلف .

پخش آسفالت در محورهاي اصلي شهر،بلوار فرح آباد ، خيابان فرهنگ و ....... .

تهيه مصالح فراوان در كارخانه سنگ شكن كه در طول چند سال بي سابقه بوده است .

اجراي پروژه بزرگ و سنگين امام زاده يحيي (ع) كه سريعترين پروژه بوده كه شهردار محترم با حمايت همه جانبه و حضور در محل پروژه ، توانسته بيشترين انگيزه را ايجاد نمايد .

اجراي پروژه باغ صفدري .

همچنين در فروش بتن آماده 56 درصد رشد داشته ايم .

مديرعامل سازمان عمران شهرداري تهيه قير -برنامه ريزي در جهت كاهش هزينه ها، افزايش درآمد و ايجاد سامانه 137 مركز فوريتهاي شهري ، اطلاع رساني پيامكي  و تهيه چشم انداز توسعه عمران آباداني شهر ساري –تخريب كامل ساختمان مدرسه شريف العلماء در بازار و احداث ساختمان تجاري در حال اجرا  روكش آسفالت و عمليات عمراني در سه راه ملامجدالدين ، چهار راه معلم، احداث جداول بتني و دهها اقدام عمراني ديگر نشانگر شتاب فعاليتهاي عمراني در دوران مديريت طلايي آقاي عبوري مي باشد.

آقاميري ضمن تقدير از مهندس طالبي مديرعامل قبلي سازمان گفت:

درخصوص درآمد و هزينه سازمان عمران از زماني كه مسئوليت را بعهده گرفتم تمام سعي و تلاش بنده و كليه همكاران اين سازمان بر اين است كه سود سازمان را افزايش دهيم سازمان عمران با داشتن كارخانه هاي سنگ شكن ، آسفالت، ايستگاه بتن  آماده از نظر سود دهي در وضعيت مطلوب نبوده

-فرسودگي ماشين آلات در حوزه راهسازي مانند فينيشر، غلتك لاستيكي ، غلتك فلزي و كاميون ها امكانات وضع موجود ماشين آلات در شان سازمان عمران مركز استان نميباشد.

-كارخانه آسفالت كه سابقه چندين ساله دارد واقعاً بيش از ظرفيت بكارگيري ميشود سعي بر اين داريم به دنبال كارخانه جديد باشيم.

سازمان عمران با همت كليه همكاران اجرايي و ستادي دست بيعت دادند تا سرباز نظام و مملكت باشند چون هيچ تفريحي بهتر از كار كردن نيست.

توفيقات ايجاد شده در راس بيانگر توجه و حمايت شهردار محترم و افتخار شهر ساري ، برنامه ريزي و نظارت هيات مديره محترم و جناب آقاي مهندس فرزانه ، همكاران سازمان و مجموعه همكار در شهرداري و شهرداران مناطق بوده است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 28 آذر 1391
باتشکر از زحمات برادر ارزشمند اقامیری لطفا فکری برای حاشیه جنوبی کوی دادگستری ساری که گل ولای است ومشکلاتی برای ایاب وذهاب اهالی مخصوصا دانش اموزان ایجاد کرده است بعمل اید مخصوصا برای رفتن مردم به مسجد مشکل ساز شده است باداشتن شهردار قدری مانند عزیزمان حاج اقای عبوری ومدیرعاملی حضرت عالی باید این مشکل حل شود جداتشکر

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.059 seconds.